top of page

תועלת אחת יחידה ומיוחדת שמבדלת את העסק שלכם מכולם | USP

כל עסק צריך שתהיה לו תועלת אחת יחידה ומיוחדת אשר מבדלת אותו מהשאר.


המושג הזה נקרא בשפה המקצועית USP

unique selling proposition

למשל:

שאנל: מחזיק הכי הרבה זמן

מרצדס: הרכב הראשון בעולם


כדי לתפוס את תשומת הלב של הצרכן, אתם צריכים לתת לו משהו שהוא מעניין וייחודי וחשוב גם שיהיה נכון ואמתי. צריך להיות לכם רק אחד כזה.


למה צריך את זה? כשיבוא הצרכן וישאל את עצמו למה לקנות את המוצר שלכם ולא מוצר אחר? המטרה שלנו (כבעלי עסקים) היא לגרום לו להבין למה אנחנו ולא אחרים.


התועלת הזאת שאנו בוחרים להציג, חייבת להיות אבסולוטית. מה יש בשוק, ומה אנו נותנים שאין לאף אחד אחר.


כשאנו אומרים תועלת, אנו לא מתכוונים לביטוי. למשל: אני נותן שירות טוב. יבוא הצרכן וישאל: מה זה שירות טוב? כלומר אנחנו צריכים להגיד לו מה זה השירות הטוב שלנו ואז הוא יבין למה כדאי לו לעבוד איתנו ולא עם אחרים.


צפו בהסבר של ד"ר אורן דיין שלנו על USP בהרצאה משותפת של DIFF ומר גרוס (מקבוצת גרוסלנד) בפני בעלי עסקים ברמת גן:




bottom of page