שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
שיווק דיגיטלי לקורסים, מכללות ולימודים
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
שיווק דיגיטלי לאירועי ספורט בארץ ובעולם
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינונים
שיווק דיגיטלי לפוליטיקאים ומפלגות
פרסום טאבולה ואווטבריין

שתי החברות מקדמות תוכן בערוצי המדיה החשובים והעיקריים, וזאת על פי פילוח מוגדר מראש. לשתי החברות יש את היכולת לשתול תכנים שנכתבו בקפידה מראש, בסמיכות לסוגי תוכן אורגניים דומים שקיימים בתוך אתר ספציפי. לדוגמא, לקוח מתחום הפיננסים אשר מעוניין לקדם תוכן שיווקי, יוכל באמצעות הפלטפורמות הללו להציג את התוכן במדור הפיננסי של דה מרקר, גלובס, וכו, על מנת לאפשר לגולשים שמתעניינים בסוג כזה של תוכן לראות עוד כתבות נוספות שמדברות על אותו תחום באותו עניין. היכולת להכניס תוכן פרסומי בינות לתכנים חדשותים מוכחת כיעילה מאוד.

בדרך זו אפשר להביא כמויות גדולות של לידים איכותיים, הפניה לאתר הבית, חשיפות גדולות מאוד למותג, שירות או מוצר חדש, וחינוך מחדש של שוק מסוים. יש כמובן להקצות תקציבים בהתאם כיון שמדיה זו עושה שימוש במדיות המוניות, המביאות חשיפות רבות מאוד, ומכאן נגזרת התקציב גדלה גם היא.

  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING