שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
שיווק דיגיטלי לקורסים, מכללות ולימודים
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
עיצוב ובניית אתרים

אם אין לכם עדיין אתר זה אומר שאתם צריכים עזרה דחופה. יש לנו היכולת לפתח את האתר המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. ישנם כמה סוגי אתרים המתאימים לחברות שונות ועסקים שונים.

אתר תדמית לעסק

סוג האתרים האלה הינם הנפוצים ביותר והקלים ביותר לבניה. מצד שני, חשוב מאוד לאפיין את האתר היטב ולהתאים לו את הגרפיקה, מכיון שאלה יהיו נקודות המגע העיקריות של הלקוח עם החברה לפני שיחת הטלפון או הפגישה. אתר תדמית מהווה כרטיס ביקור לחברה ויכולותיה, יכיל מספר מצוצמם של עמודים שכוללים בין היתר דף אודות החברה, השותפים או העובדים, שירותי העסק או הסבר אודות המוצרים אותו הוא מוכר, דף צור קשר, וקישורים למדיה החברתית של העסק. 

 

אתר מכירות /e-Commerce  

 חנות וירטאולית כפי שרבים מכנים אותה הם אתרים שמטרתם העיקרית היא מכירות. בסוג כזה של אתרים המורכבות גדולה יותר, צריך לוודא ששרותי האחסנה טובים על מנת שלא יווצר מצב שהאתר קורס מעומס, יש לוודא סליקה מאובטחת, הסבר אודות המוצרים, תהליך קניה קל ופשוט, הוספה קלה לסל, קישור לחוות דעת על המוצר על מנת להקל עלתהליך קבלת ההחלטות של הצרכן וכו.   

כאשר באים לאפיין אתר מכירות חשוב מאוד להבין את אופי המוצרים, הבידול שלהם, על פי התובנות האלה יבנה האתר תוך תאימות מקסימלית למנועי החיפוש העיקרי – גוגל. בנוסף חשוב שתהיה לאתר מערכת ניהול תוכן קלה ונוחה לשימוש כיון שהעלאת מוצרים, יצירת קופונים וניהול האתר הם חלק בלתי נפרד משגרת היום של חברת סחר אלקטרוני.

 

אתרי פורטפוליו

לחלק מהעסקים כדאי ליצור אתר פורטפוליו שמתאים כמו כפפה לתחום עיסוקם. אתרים כאלה מעוצבים במיוחד למותג תוך שמירה על השפה הגרפית של המותג. יש בו גלריות של תמונות ווידאו, קישור לתיקי עבודות, ואיכות טובה מאוד של הויזואלים של המותג.

אתרים כאלה מתאימים במיוחד למעצבי אופנה, מעצבי פנים, אדריכלים, צלמים, מפיקי אירועים, חנויות רהיטים, סוכניות רכב וכו.

בסוג כזה של אתרים חשוב להקפיד על אחסנה נכונה לתמונות ולוידאו ולזמינות שלהם עבור הגולש. זמן טעינה ארוך של תמונה או וידאו עלול לייאש את הגולש ועל כן הוא יעזור את האתר לפני שהשאיר את פרטיו.

 

בלוג

אתר בלוג הפך להיות חלק אינטגרלי כמעט מכל אתר. בבלוג מאגדים כתבות תוכן בנושאים הקשורים לתחום הרחב של המותג והתעשייה. הבלוג צריך להיות מעוצב על פי עקרונות העיצוב של האתר או במקרה והאתר הוא אתר בלוג, יש לעצב את האתר באופן קריא ונוח ללקוח לקריאה. רוב הבלוגים מיוצרים מתוך תבנית שהותאמה ונבדקה מספק רב של פעמים על מספר רב של קוראים ולקוחות.

אתר בלוג צריך להכיל ארכיון לחיפוש כתבות, ניתן לעיתים להשאיר תגובות לפוסטים השונים או לדרג את רמת העניין בתוכן. בכל אתר בלוג יש כותרות ברורות של תחומי העניין בהן עוסק הבלוג. אתר בלוג צריך להיות כיפי ומעניין על מנת ליצור הזדהות בין המותג לצרכני התוכן של הבלוג.

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינונים
שיווק דיגיטלי לאירועי ספורט בארץ ובעולם
שיווק דיגיטלי לפוליטיקאים ומפלגות
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING