שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
שיווק דיגיטלי לקורסים, מכללות ולימודים
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
שיווק דיגיטלי לאירועי ספורט בארץ ובעולם
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינונים
שיווק דיגיטלי לפוליטיקאים ומפלגות
מחקר ואנליזה

אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור ביצועים היא מחקר. כיום יש לנו המון כלים דיגיטלים המאפשרים לנו לעשות מחקר בקלות וביעילות. לדוגמא יש כלים נהדרים לביצוע מחקר על מתחרים שכולל מקורות הטראפיק של המתחרה, פעולות המתחרה בדיגיטל, ניתוח מילות החיפוש האורגניות שלו וניתוח מילות החיפוש הממומנות שלו, יש לנו היכולת לראות את הקישורים המפנים אליו לאתר ואת ביצועיו ברשתות החברתיות. אנחנו יכולים גם לדעת איפה הוא מפרסם ואיזה סוג תוכן.

 

יתרה מכך יש לנו היכולת לעשות שימוש בגוגל אנליטיקס על מנת להבין איזה מקור טראפיק הכי יעיל לנו ומה כדאי לנו לעשות כדי להביא תוצאות יותר טובות בתקציב נתון. בשל הנסיון הרב יש לנו יכולות מעולות בניתוח מתחרים ושימוש בגוגל אנאליטיקס על מנת להראות שיפור מתמיד בתוצאות.

  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING