שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
שיווק דיגיטלי לקורסים, מכללות ולימודים
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינונים
קידום אתרים אורגני
קידום אורגני בגוגל, או קידום אתרים הינה טכניקה לקידום אתר במנועי החיפוש (בדרך כלל הרבה מתכוונים לגוגל כמנוע החיפוש העיקרי) במילים ספציפיות או בביטויים מוכרים. גוגל מצידו מקדם את האתר על פי הדירוג שלו אשר מורכב מפרמטרים שונים ורבים.
נכון להיום רוב האנשים ניגשים לגוגל על מנת לחפש ביטוי או מילת חיפוש כדי להגיע בסופו של דבר לאתר המרכז מידע, מוצר או שירות עימו התכוונו לבוא במגע. רבים מאמינים שלגוגל חלק ניכר בהחלטת הקניה של לקוח ועל כן מוכנים להשלים עם המחיר אותו הם צריכים לשלם ולהתאזר בסבלנות הנדרשת עד לרגע בוא יכיר גוגל במאמצי הקידום שהושקעו ויקדם את האתר על פי ביטויים ספיציפים להיות בעמוד הראשון לפחות.
מכיוון שהתהליך הרבה פעמים ארוך ומייגע, חשוב לראות לפחות לאחר כמה חודשים מגמה של שיפור המילים אותם התכוונו לקדם, זה נותן את הרגשת הביטחון שהלקוח בדאך הנכונה ומאפשר להמשיך להתקדם בדרך הקשה אל הדף הראשון.
התהליך הוא טכני אך מאתגר מורכב מכמה שלבים עיקריים:
1. אופטימיזציה לעמודי האתר ודף הבית
כאן עושים שיפור בכותרות, H1, H2, TITLE , מפת אתר, ועוד מושגים שבוודאי שמעתם עליהם ומטרתם היא אחת, לאפשר לגוגל להבין במה האתר עוסק, מה תכניו ומה הוא מציע ללקוחות.
2. שיפור חווית המשתמש בגלישה באתר
דברים בסיסים ללקוח באים מקבלים תשומת לב מגוגל, זמן טעינת הדפים, התאמה למובייל, נוחות השימוש, קלות הניווט, התאמת האתר לדפדפנים השונים, חשובים לגולש ולגוגל כאחד.
3. קישורים לאתר – BACK LINKS
חשוב למנועי החיפוש להבין מי מקשר אל האתר, במילים אחרות חשוב לגוגל להבין שאתר גדול מקשר את עצמו אל האתר של העסק ובכך ליצור מדרג חשיבות בקישורים. ככל שיותר אתרים גדולים ומשמעותיים יקשרו עצמם את האתר שלנו כך יעלה הדירוג שלו במנועי החיפוש.
4. תוכן שיווקי
תוכן עוזר מאוד לגוגל להבין את תכני האתר, ולחזק את יכולת הקידום שלו במילות חיפוש ספציפיות. הבלוג הוא מקום נהדר לפרסם מאמרים וכתבות תוכן מהסוג הזה, שעוזר לגוגל להבין שסביבת המותג היא סביבה ראוייה, נכונה, עדכנית מחנכת ומלמדת ועל כן כדאי לתת בה אמון ולהמלית עליה לגולשים אחרים.