• ד״ר אורן דיין

כל מה שאתם צריכים לדעת על GOOGLE MY BUSINESS


דבר ראשון שאתם בטח שואלים את עצמכם – מה זה Google My Business?

אז באופן כללי זה שירות שמפרסם עסקים. לדוגמא שאתם מחפשים עסק, נפתחת בצד ימין קוביה ובה תיאור העסק, קישורים למדיה חברתית, ועוד חברות שמתחרות בחברה אותה חיפשתם. בנוסף מציע גוגל לעסק שלכם להוסיף, אם רלוונטי, שעות פתיחה, כתובת, שעות העומס, ביקורות על העסק, כמה זמן אנשים מבלים שם, ועוד מידע שגוגל חושב שתרצו לדעת.

למה כדאי להכיר את Google My Business ?

כמו שכולם יודעים כבר הרבה אנשים עושים גוגל שהם מחפשים משהו חדש באינטרנט, יש יותר מ3.5 מיליארד חיפושים ביום בגוגל ועל כן חשוב לבעלי עסקים להיות בדפים הראשונים. ב2015 הגיעו גוגל עם קונספט שנקרא MICRO MOMENTS מתוך ידיעה שאנשים רוצים תשובות מהירות מאוד לשאלות פשוטות על מנת שיוכלו לקבל מידע לצרכים שונים, לצורך העשרה, בילוי, עשייה או קניה. על פי גוגל, התנהגות כזאת עוזרת לאנשים לקבל מידע מהר יותר ולקבל החלטות טובות יותר.

האם החנות שלכם פיזית או וירטואלית? 97% מאנשים בודקים מידע און ליין לפני קניה, בלי קשר למיקום החנות, זה נותן יתרון גדול מאוד לכל עסק שרוצה שהלקוחות שלו ימצאו אותו. בנוסף לכל עסק בגוגל קיים דירוג, מה שעוזר לאנשים להבין האם בית העסק הזה מתאים להם לרכישה או לא. תחשבו כמה פעמים אתם משתמשים בגוגל ביום, וכמה מעצבן זה שהמידע שאתם מחפשים לא נמצא, לעומת זאת כמה מהנה זה שיש יותר מידע ממה שביקשתם, אבל הוא מאורגן בצורה כזאת שאפשר לצרוך אותו בקלות מבלי לקרוא הרבה.

עכשיו נעבור על כמה מהסיבות לעבוד עם Google My Business

קל לשימוש

גוגל בנו הדרכה במיוחד בשבילכם - http://bit.ly/GOOGLE-DIFF שנמצאת בקישור הזה ותיקח אתכם שלב שלב עד לבניית המערך. התהליך פשוט ולוקח כמה דקות בלבד. לאחר מכן העסק שלכם יראה לכל מחפש ולכל דורש.

חשוב לקידום אתרים

היום כבר לא מספיק לחזור על מילות מפתח באתר ולקוות שזה יעשה את העבודה. גוגל שם לב היום למותג עצמו, לקישורים, ועוד דברים על מנת לתת לכם את הדף הראשון המיוחל. על כן חשוב מאוד לספק הרבה פרטים על העסק שלכם, לקשר למדיה חברתית, ולהשתמש ב Google My Business על מנת לקבל דירוג יותר טוב. כמובן שזה יעזור ללקוחות שלכם למצוא אתכם ביתר קלות.

נותן יתרון יחסי

מכיון שלקוחות חדשים מחפשים עסקים חדשים בגוגל, עסק שיש לו Google My Business ימצא ביותר קלות על פני המתחרים ש

לו, זה נותן גם עוד כלי למחפשים להבין מי העק ולמה כדאי לקנות ממנו. יותר פרטים מיד טובים יותר ללקוח מאשר פחות פרטים ולכן תהליך קבלת ההחלטות בנוגע לעסק שלכם יהיה קל יותר ופשוט יותר.

יכול לעזור לחיבור טוב יותר עם הלקוחות

זכרו כי ככל שתגיעו עם המסר לכמות גדולה יותר של אנשים כך יגדל באופן יחסי מספר הלקוחות שלכם. על כן תמיד כדאי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. מכאן גוגל עוזר לנו בכך שהוא מקדם עסקים להם יש סקירת לקוחות – REVIEW – שעוזר ללקוחות להבין מה בדיוק הם קונים וממי. גוגל מעודד אנשים להשאיר תגובות וחוות דעת על בית העסק, על מנת לעזור לאחרים לקבל החלטות טובות יותר. בנוסף 85% סומכים על סקירות און ליין של בתי עסק שנעשו על ידי לקוחות אחרים, ולכן חשוב מאוד לביות קשובים למה שאנשים חווים על העסק שלכם. כמות גדולה של חוות דעת חיוביות עוזרות מאוד לעסק להתקדם.

שווה ערך למיני סייט

אפשר להשתמש ב Google My Business בכל מיני דרכים על מנת ליצור חווית לקוח משמעותית עבור הלקוח שלכם. Google My Business מאפשר לכם לתת מידע ללקוח, לבצע הזמנהף לייצר ליד ולקשר באופן ישיר לחנות שלכם. גוגל יכול לעזור לכם לבנות אתר בסיסי בחינם אם אין לכם אחד עדיין. זה מייצר את המיני סייט מהמידע אותו אתם מזינים אל תוך המערכת של גוגל כך שזה חוסך לכם זמן רב. שימו לב שאשפר לעשות שימוש נהדר במערכת הזאת לדפי נחיתה!

יש גוגל אנליטיקס !

כולם רוצים להבין את הלקוחות שלהם טוב יותר, Google My Business מציע לכם מגוון כלים להבנת עמוקה יותר של הלקוחות שלכם. אפשר להבין איך הם מאו אתכם ומאיפה הם הגיעו, ובכך לקבל החלטות טובות יותר לגבי העסק שלכם. בנוסף, אפשר לדעת על מה הם הקליקו, מה הכי מעניין אותם, מה מושך את תשומת ליבם, איזה תמונות מושכות את הלקוחות וכמה לקוחות התקשרו למספר שנתתם. בעזרת הנתונים האלה אפשר לשפר את היחס ללקוחות קיימים ולצבור עוד לקוחות חדשים.

חינם חינם חינם

הסעיף הזה די פשוט – אין מה להרחיב פה....

אז איך ננצל את Google My Business הכי טוב שאפשר?

הנה כמה טיפים:

מלאו א כל הפרטים בלינק - http://bit.ly/GOOGLE-DIFF שימו לב שאתם נותנים אי מייל שאפשר להשיג אתכם בו ושהפרטים שנתתם נכונים ומלאים. תנו כמה שיותר מידע לגוגל על מנת שיוכל לקטלג אתכם ביתר קלות על פי הרבה פרמטרים חשובים. אל תשכחו לתת פרטי התקשרות.

לגוגל יש בטח כמה פרטים על העסק שלכם אבל תמיד טוב לוודא שהפרטים נכונים. תנו ללקוחות להציע שינויים למקרה שלא תכנסו לשנות. לקוחות יוכלו לעדכן כתובות ומספרים, לעדכן חוות דעת ולהציע שינויים. זה טוב למקרה שיש אינפורמציה שגוייה. בכל זאת מדובר במערכות ממוחשבות.

כדאי גם באותה הזדמנות לחבר את חשבונות המדיה החברתית שלכם, זה יעזור ללקוחות להבין מי אתם באמת. לקוחות אוהבים ללחוץ על קישורים כאלה וזה כלי נהדר לטראפיק טוב ואמין לערוצי המדיה שלכם. כדאי גם להוסיף תמונות, לקוחות אוהבים גלריות וזה כלי מעולה להשאיר אותם מעודכנים בדברים השונים שלעסק שלכם יש להציע. התמונות יכולות להיות מקצועיות ולא מקצועיות. שימו לב שחלק מהלקוחות אוהבים את התמונות הערוכות והיפות וחלק מתחברים יותר לתמונות האוטנטיות ללא עריכה, אז אולי שילוב של השניים יעשה את העבודה.

הדבר הכי חשוב הוא לייצר ערך ללקוחות, זה אומר שהלקוחות מחפשים קודם כל ערך – דיברנו על זה בבלוג של בניית מותג http://bit.ly/BRAND-DIFF זה אומר שנציע ערך מידי ללקוח, נענה על שאלות כמו למה כדאי לקנות מאיתנו, מבצעים או הנחות, סיבות ללמה אנחנו טובים יותר מהמתחרים. עכשיו ניתן ל Google My Business לעשות לנו חלק מהעבודה, ניתן לגוגל לעזור לנו להפיץ את הערך ואת העדכונים שלנו לכל דורש.

ניתן לייצר תוכן בקלות רבה, כזה שיעזור לכם להגיע לעוד ועוד לקוחות.

עכשיו שיש לכם את הידע והכלים, תוכלו להשתמש ב Google My Business ביעילות רבה, לגבור על המתחרים והגיע לתוצאות עסקיות טובות יותר.

#שימורלקוחות #מערכתיחסיםעםלקוח #גוגל

צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING