במאמר הזה נלמד כיצד יכול התוכן להשפיע באופן ישיר על הלקוחות שלכם ואיך הכי כדאי להעביר מסרים ברורים קצרים שמניעים את הלקוח לקניה.
אחת הבעיות הכי גדולות היא שכנראה שאתם מניחים שהלקוח יבין את המסר מתוך מה שכתבתם. זה שכתבתם תיאור למוצר והסברים עליו לא אומר שהלקוח יבין מזה מה ההבדל ביניכם לבין המתחרים שלכם. לכם ברור שפירסמתם את היתרונות של המוצר, שעל פיהן אמור הלקוח לקבל החלטת רכישה, אבל ללקוח זה לא תמיד ברור.
על כן כדאי לכתוב בבירור מה היתרונות שלכם על פני המתחרים ולספק הסבר מתאים. לא תמיד ידע הלקוח מה בתכונות שפרסמתם מהווה יתרון, ועל כן ההסבר של מה מבדל אתכם מהמתחרים הוא חשוב מאוד. לדוגמא - המכונית החשמלית שלנו מונעת על ידי סוללה נטענת במקום בנזין, (הסבר) מה שגורם לחסכון גדול בעולויות כיון שלא צריך למלא דלק.
דוגמא נוספת, שוער ממוקם בלובי של המלון – (הסבר) שיכול להפנות אתכם לאטרקציות הקרובות, להזמין לכם מונית ולתת לך כיון לכל מקום אליו תרצו להגיע.
נכון שמקובל להיות קצר וקולע, אבל המטרה שלנו היא לעזור ללקוחות לקבל מקסימום מידע מאיתנו ולבסוף להחליט לקנות מאיתנו ולא מהמתחרה. על כן חובה עלינו לספק את כל המידע הנדרש לצרוך קבלת ההחלטות.
עוד דבר חשוב מאוד, הרבה מהמילים שתשתמשו בהן יכולות לעזור לכם בקידום האתר במילות מפתח, שהן בעצם המילים שמבדלות אתכם מהמתחרים.
אחד מהדברים החשובים לנו ביותר זה להניע לקוחות לפעולה. הנעה לפעולה יכולה להיות: קנה עכשיו, צור קשר, שתף, הורד קופון, מלא פרטים, וכו. לפעמים נרצה שהלקוח ירגיש חיבור אלינו ומתוך החיבור הזה יונע לפעולה. במקרה הזה לא מספיק שנפנה אליו בשמו הפרטי, אלא חשוב להבין מה מפריע ללקוח ולהסביר כיצד אנחנו מהווים את הפתרון.
לדוגמא – 15% מאוכלוסיית העולם סובלים מאסטמה, שימוש במכונית חשמלית מפחית את פליטת הפחמן מה שעוזר ליותר אנשים לנשום אויר נקי בקלות, מכיון שלמכונית חשמלית אין מנוע בנזין ולכן היא לא פולטת גזים מזהמים.
כלומר, אם נדע להסביר ללקוח איך הוא יכול לפתור בעיות באמצעות המוצר שלנו, או לשפר מצב מסויים באמצעות המוצר או השירות שלנו. חשוב גם כאן לספק הסבר איך המוצר או השירות יכולים להוות פתרון, כיון שלא תמיד יחשוב על כך הלקוח לבד.
דבר אחרון ולא פחות חשוב. שגיאות כתיב ודקדוק. כאשר אתם פונים ללקוח אתם מגלמים בעצם סיכון עבורו בהצעת הרכש שאתם מציעים. הלקוח לא מכיר אתכם והוא מחפש למצוא בטחון בהצעה שלכם. שגיאות כתיב ותחביר מצביעות על סיכון במוצר או בשירות. כיון שיש לכם הזדמנות להתכונן לרגע המפגש עם הלקוח, מצפה הלקוח שתגיעו מוכנים, מה שיבוא לידי ביטוי בתמונה ערוכה היטב, טקסט ברור ומנוסח היטב, מסר מובן וכו. ולכן כדאי שתגיעו מוכנים למפגש הזה, תעברו על הטקסט שוב ושוב ותוודאו שאין טעויות.
שימו לב שמומלץ שתשלטו על כל מה שיכול להיות בשליטתכם המלאה. לקוח שקורא טקסט לא ברור או עם שגיאות כתיב חש שמזלזלים בו ודעתו על החברה או המותג משתנה לרעה ועל כן אנחנו ממליצים להקפיד על כך.
Comments