• ד״ר אורן דיין

הגיע הזמן לקחת את יוטיוב ברצינות


בוודאי שמתם לב שהביצועים בגוגל כבר לא מה שהיו פעם, המחירים יקרים והתחרות קשה. מחירי המדיה של פייסבוק גם יקרים וגם ממשיכים להתייקר 1-3 פעמים בשנה. אז איזה אלטרנטיבה כבר יש...?

יוטיוב היא הרשת החיפוש השניה הכי גדולה אחרי גוגל והרשת החברתית הגדולה בעולם. יש לה יותר מ3 מיליארד חיפושים בחודש וזמן צפיה גבוה במיוחד כיון שהתכנים שם מעניינים ומגוונים ווידאו מושך יותר יוזרים מאשר טקסט או תמונות.

האתגר הגדול ביוטיוב הוא להבין איזה סוג תוכן לייצר, כי תוכן טוב מדורג גבוה ואפשר למצוא אותו יותר בקלות, ועל כן צריך לעשות מחקר מילות חיפוש מדוייק.

השלב הראשון הוא להבין את קהל היעד.

השלב השני הוא להבין את מטרות התוכן.

השלב השלישי הוא לדייק את מילות החיפוש.

במאמר הזה נתעסק במילות החיפוש כיון שעל שני השלבים האחרים דיברנו במאמרי האסטרטגיה בבלוג המדרשה שלנו (בקישור הזה).

על כן נציע כאן כמה קישורים לכלי מילות חיפוש שיקלו עליכם את העבודה וישפרו מאוד את הביצועים שלכם ובמיוחד את הניראות של המותג שלכם ביוטיוב.

1. https://kwfinder.com

2. https://www.hypersuggest.com

3. SEO STACK (CHROME EXTENSION)

4. https://soovle.com

5. https://keywordkeg.com

6. https://www.keywordtooldominator.com

7. https://keywordtool.io

8. https://www.wordtracker.com

9. https://secockpit.com

10. https://www.jaaxy.com

בעזרת כלי החיפוש האלה תוכלו ללמוד את הדרך הטובה ביותר ליצור ולקדם את הוכן שלכם. אנחנו מאמינים שיוטיוב יכול להיות אלטרנטיבה מעניינת להרבה חברות שמעדיפות תחכום על פני פיזור כספים.

#YOUTUBEיוטיוב #יוטיוב #פלטפורמתפרסום #רשתותחברתיות #חיפושברשת #מחקרמילותמפתח

צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING