top of page

הגיע הזמן לקחת את יוטיוב ברצינות


הגיע הזמן לקחת את יוטיוב ברצינות | DIFF

בוודאי שמתם לב שהביצועים בגוגל כבר לא מה שהיו פעם, המחירים יקרים והתחרות קשה. מחירי המדיה של פייסבוק גם יקרים וגם ממשיכים להתייקר 1-3 פעמים בשנה. אז איזה אלטרנטיבה כבר יש...?

יוטיוב היא הרשת החיפוש השניה הכי גדולה אחרי גוגל והרשת החברתית הגדולה בעולם. יש לה יותר מ3 מיליארד חיפושים בחודש וזמן צפיה גבוה במיוחד כיון שהתכנים שם מעניינים ומגוונים ווידאו מושך יותר יוזרים מאשר טקסט או תמונות.

האתגר הגדול ביוטיוב הוא להבין איזה סוג תוכן לייצר, כי תוכן טוב מדורג גבוה ואפשר למצוא אותו יותר בקלות, ועל כן צריך לעשות מחקר מילות חיפוש מדוייק.

השלב הראשון הוא להבין את קהל היעד.

השלב השני הוא להבין את מטרות התוכן.

השלב השלישי הוא לדייק את מילות החיפוש.

במאמר הזה נתעסק במילות החיפוש כיון שעל שני השלבים האחרים דיברנו במאמרי האסטרטגיה בבלוג המדרשה שלנו (בקישור הזה).

על כן נציע כאן כמה קישורים לכלי מילות חיפוש שיקלו עליכם את העבודה וישפרו מאוד את הביצועים שלכם ובמיוחד את הניראות של המותג שלכם ביוטיוב.

3. SEO STACK (CHROME EXTENSION)

בעזרת כלי החיפוש האלה תוכלו ללמוד את הדרך הטובה ביותר ליצור ולקדם את הוכן שלכם. אנחנו מאמינים שיוטיוב יכול להיות אלטרנטיבה מעניינת להרבה חברות שמעדיפות תחכום על פני פיזור כספים.

bottom of page