על פי העידכונים האחרונים באתר של Sprout Social עולים נתונים מדויקים לגבי זמני הפרסום הטובים ביותר ברשתות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין.
Sprout Social עידכנו לאחרונה את חוות הדעת שלהם לגבי הפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין, בהתבסס על פעילותם של 25,000 משתמשים. הנתונים בבלוג שלנו מחולקים לפי פלטפורמה, מעורבות כללית ותעשייה.
שימו לב שפרסומים של מותגים גדולים ברשתות החברתית האלה יראו אחרת מפרסומים של מותגים קטנים וזאת בגלל החשיפה וההתלהבות של קהל היעד ששונה בבסיסו. בנוסף, נושא בדיקת המעורבות החברתית בוחן גם דפוסים יומיומיים ועונתיים של מעורבות קניות, בעוד שחישוב פעולות המעורבות (לייק, תגובה, שיתוף, צפיה) של הארגון עשויות לראות הרבה קליקים בתחילת יום העבודה כאשר הקוראים מחפשים השראה.
פייסבוק עם יותר משני מיליארד משתמשים פעילים, פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית המאוכלסת ביותר. הדו"ח ממליץ שמותגים המחפשים להתחבר לקהל שלהם בפייסבוק צריכים להתמקד בשיתוף תוכן המניע מעורבות אמיתית, מכיוון שהאלגוריתם הנוכחי שם דגש גדול על חיבור לחברים, משפחה ובעלי עניין.
הזמנים הטובים ביותר לפרסום בפייסבוק הם יום רביעי בשעה 11 בבוקר ובשעה 13:00
יום רביעי הוא היום הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק
הזמנים הבטוחים ביותר לפרסום הם ימי חול בין השעות 21:00 - 15:00
ביום שבת בישראל יש הכי פחות מעורבות במהלך השבוע ואילו בשאר העולם נחשב יום ראשון לרגוע ביותר
בשעות הבוקר המוקדמות והערבים, לפני 7 בבוקר ואחרי 17 בערב, יש הכי פחות מעורבות ביום
אינסטגרם אינסטגרם נמצאת במגמת עלייה, והגיעה לאחרונה במיליארד משתמשים פעילים. הפלטפורמה מקדמת חוויה חברתית, אך גדלה לאחרונה והחלה להציע תכונות צרכניות וקמעונאים המייצרות הזדמנויות לקדם מכירות. בתוספת פורמט Stories ו- IG TV, הפלטפורמה מציעה למותגים הזדמנויות להתחבר לצרכנים באמצעות תוכן וידאו.
הזמנים הטובים ביותר לפרסם באינסטגרם הם רביעי בשעה 11 בבוקר ושישי בשעות 10-11 בבוקר
יום רביעי הוא היום הטוב ביותר לפרסום באינסטגרם
הזמנים הבטוחים ביותר לפרסום הם שלישי עד שישי, 10:00 בבוקר ועד 15:00
יום ראשון מקבל הכי פחות מעורבות
הכמות המעטה ביותר של מעורבות מתרחשת בשעות הלילה המאוחרות והבוקר המוקדמות בין השעות 11:00 - 15:00
טוויטר יותר מ -500 מיליון ציוצים נשלחים ביום, וטוויטר מציעה למותגים את ההזדמנות להתחבר לקהל שלהם ולספק שירות לקוחות. לאחרונה אנחנו שמים לב לציוצים המאוד מעניינים של הנשיא טראמפ שמשתמש בטויטר במקור הפצת הודעות רשמיות מטעמו, מכאן שההאזנה לטוויטר יכולה לגלות אילו נושאים מרתקים משתמשים בזמן נתון. מהדו"ח עולה כי פרסום מחוץ לשעות השיא עשוי להוות בעיה למותגים, מכיוון שטוויטר נותנת עדיפות לתוכן המבוסס על עניין המשתמשים במקום לפי סדר כרונולוגי.
הזמנים הטובים ביותר לפרסם בטוויטר הם רביעי בשעה 21 בערב ושישי בשעה 9 בבוקר
יום שלישי ורביעי הם הימים הטובים ביותר לפרסום בטוויטר
הזמנים הבטוחים ביותר לפרסום הם שני עד שישי, בין השעות 8:00 - 16:00
יום שבת מקבל את הכי פחות מעורבות
זמני המעורבות הנמוכים ביותר הם מדי יום, בין השעות 16:00 ועד 10 בבוקר שלמחרת.
לינקדאין לינקדאין הראתה עלייה משמעותית במעורבות לאחרונה ומציעה הזדמנויות לייצור לידים בשיווק B2B במיוחד. ליקנדאין היא רשת מאוד מפולחת וידועה בתוצאות טובות ללקוחות עסקים על בסיס קמפיינים.
הזמנים הטובים ביותר לפרסום בלינקדאין הם יום רביעי בשעה 9-10 בבוקר ו 12 בצהרים
היום הטוב ביותר לפרסם בלינקדאין הוא יום רביעי
הזמנים הבטוחים ביותר לפרסום הם שלישי עד שישי, בין השעות 8:00בבוקר ל14:00 בצהריים
הכי פחות מעורבות ביום מתרחשת ביום ראשון והזמנים הפחות פופולריים לפרסום הם מדי יום משעה 21:00 בלילה ועד 4 בבוקר ביום שלמחרת
Commentaires