• ד״ר אורן דיין

דוח דיגיטל 2019


דוח טרנדים בעולם הדיגיטל הגלובלי לשנת 2019 התפרסם ואנחנו מביאים את עיקריו כאן. אנו נחקור את כל מגמות המפתח ותובנות מהדוחות של השנה בפירוט בהמשך, אבל הנה הכותרות החשובות שאתם צריכים כדי להבין "דיגיטל".

  • כיום 5.11 מיליארד משתמשים ניידים ייחודיים בעולם, עלייה של 100 מיליון (2%) בשנה האחרונה.

  • ישנם 4.39 מיליארד משתמשי אינטרנט בשנת 2019, גידול של 366 מיליון (9 אחוזים) לעומת ינואר 2018.

  • ישנם 3.48 מיליארד משתמשי מדיה חברתית בשנת 2019, עם סך העולמי גדל ב 288 מיליון דולר (9 אחוז) מאז הפעם שנה שעברה.

  • מיליארד בני אדם השתמשו במדיה חברתית במכשירים ניידים בינואר 2019, עם גידול של 297 מיליון משתמשים חדשים המייצגים עלייה שנתית של יותר מ -10%.

משתמשי אינטרנט בשנת 2019

שנת 2018 הייתה באמת שנה של צמיחה מרשימה בכל עולמות דיגיטליים. עם זאת, אולי הסיפור המשכנע ביותר במספרים של השנה הוא כי הצמיחה באינטרנט המשתמש למעשה הואצה בשנה האחרונה, עם יותר מ 366,000 משתמשים חדשים באינטרנט מאז הפירסומים שלנו דיגיטלי ב 2018.

מתוך נתוני האינטרנט האחרונים שאספנו ממגוון רחב של מקורות מהימנים – ניתן לראות כי משתמשי האינטרנט גדלים בקצב של יותר מ -11 משתמשים חדשים לשנייה, מה שמביא בסופו של דבר לנתון מרשים של מיליון משתמשים חדשים בכל יום. ראוי לציין שחלק מצמיחה זו ניתן לייחס לדיווח מעודכן יותר של מספרי משתמשים, אך אין בכך כדי לגרוע מהשלכותיו של גידול זה.

ניתן לשים לב לכך שרוב גדול מאוד (90%) של משתמשי אינטרנט עושה זאת דרך הנייד. אחוז החדירה של האינטרנט הוא 57% ואחוז החדירה של המובייל בעולם הוא 52%.

ישנו אחוז גידול לאורך השנים באחוז המשתמשים במובייל באינטרנט. ניתן לראות כי קצב הגידול נע לסרוגין בין גידול חד ספרתי לדו ספרתי.

בממוצע, משתמשי האינטרנט בעולם מבלים 6 שעות ו -42 דקות באינטרנט בכל יום. זה קצת יותר נמוך מהנתון של השנה שעברה שעמד על 6 שעות ו 49 דקות, אבל כנראה שהירידה הזו עשויה להיות בין השאר בשל המספר הרב של משתמשים חדשים שעדיין לומדים איך להשתמש באינטרנט, ועל כן משתמשים באינטרנט פחות מאותם משתמשים מנוסים יותר שמתחברים דרך המכשירים שלהם מאות פעמים בכל יום.

האתרים שהכי מבקרים בהם על פי סימילר ווב הם:

  1. גוגל

  2. יוטיוב

  3. פייסבוק

  4. ביידו (סיני)

  5. ויקיפדיה

  6. יאהו

  7. טוויטר

  8. פורנהאב

  9. יאנדקס

  10. אינסטגרם

  11. אמזון

  12. Xוידאו

  13. XNXX

  14. אמפרוג'קט

  15. לייב של מייקרוסופט

  16. VK

  17. נטפליקס

  18. QQ (סיני)

  19. מייל רוסיה

  20. רדיט

האתרים שהכי מבקרים בהם על פי אלקסה הם:

  1. גוגל

  2. יוטיוב

  3. פייסבוק

  4. ביידו (סיני)

  5. ויקיפדיה

  6. QQ (סיני)

  7. טאובאו (סיני)

  8. טי מול (סיני)

  9. אמזון

  10. יאהו

  11. טוויטר

  12. סוהו

  13. JQ (סיני)

  14. לייב (מיקרוסופט)

  15. רדיט

  16. VK

  17. אינסטגרם

  18. וובו (סיני)

  19. סינקום

  20. יאנדקס

אתרי הסחר אלקטרוני עולים בהתמדה במהלך השנים האחרונות, והנתונים האחרונים של Alexa מכניסים 5 אתרי מסחר אלקטרוני בדירוג 20 הגדולים. הפלטפורמות הסיניות מיוצגות במיוחד השנה, ושווה להדגיש כי הן Taobao ו Tmall מדורגים גגבוה יותר מאמזון במונחים של תנועה גלובלית. אתרי הפורנו ממשיכים להיות בעלי חשיבות רבה בדירוג של שני אתרי ניתוח הטראפיק, למרות שהנתונים של Alexa מספרים סיפור שונה במקצת. כך או כך, המספרים מעידים על כך שאנשים מבלים הרבה זמן באתרי פורנו.

בנוגע לשירותי סטרימינג, 92 אחוז ממשתמשי האינטרנט צופים באינטרנט בכל חודש, כלומר, יותר מ -4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם צורכים תוכן וידאו מקוון. בהקשר זה, ל -6 מיליארד בני אדם בעולם יש טלוויזיה בבית , בהתבסס על נתונים שדווחו על ידי ITU.

מספר המשתמשים ברשת המדיה העולמית גדל לכמעט 3.5 מיליארד בתחילת שנת 2019, כאשר 288 מיליון משתמשים חדשים ב -12 החודשים האחרונים דוחפים את נתוני החדירה העולמית ל -45%. השימוש במדיה החברתית עדיין רחוק מלהיות מופץ באופן שווה על פני הגלובוס, ושיעורי החדירה בחלקים באפריקה עדיין נמצאים באחוזי חדירה נמוכים.

כמות הזמן שאנשים מבלים במדיה חברתית גדלה שוב השנה, אם כי מעט מאוד. GlobalWebIndex מדווח כי המשתמש הממוצע במדיה חברתית מבלה כעת 2 שעות ו 16 דקות בכל יום בפלטפורמות חברתיות בהשוואה לשנה שעברה, שם עמד הנתון על 2 שעות ו 15 דקות בשנה שעברה.

ראוי לציין כי הזמן המושקע במדיה חברתית משתנה במידה ניכרת על פני תרבויות, לדוגמא משתמשי האינטרנט ביפן נמצאים ברשתות החברתיות בממוצע רק 36 דקות בכל יום. בקצה השני של הסקאלה, בפיליפינים ממשיכים לבלות את רוב הזמן במדיה חברתית, עם הממוצע של 4 שעות ו 12 דקות, נתון המשקף עלייה של 15 דקות ביום (6 אחוזים) לעומת הממוצע עליו דיווחנו בשנה שעברה.

משתמשי מסחר אלקטרוני ב- 2019

נסיים את הניתוח של השנה בנקודה מעניינת נוספת. הנתונים העדכניים ביותר מהמחקרים הסטטיסטיים של שוק הדיגיטלי של האתר סטטיסטה מראים כי ההוצאה באתרי מסחר אלקטרוני גדלה ב -14% בהשוואה לשנה שעברה, כאשר החברה מעריכה כי ההוצאה הכוללת של 2018 על מוצרי צריכה בלבד עלתה על 1.78 טריליון דולר.

עולמות האופנה והיופי רשמו את הצמיחה הגדולה ביותר בשנה האחרונה, עם קניות שנתית של חצי טריליון דולר. עם זאת, עולם התיירות והנסיעות מקוונות היוו את החלק הגדול ביותר של הצרכן בשנת 2018, עם קניות של 750 מיליארד דולר תיירות במהלך השנה כולה ברחבי העולם.

#דוח2019 #דיגיטל #אינטרנט #מובייל

צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING