top of page

5 כלים אפקטיבים במיוחד לחיפוש מילות מפתח


מצאנו לכם את חמשת הכלים הכי טובים לחיפוש מילות מפתח. הכלים מתאימים לרמות שונות של אנשי PPC ומקדמי אתרים וניתן לשלב ביניהם (או חלקם) לתוצאות מעולות.

הכלי הזה של גוגל מעולה למתחילים. מטרותו העיקרית היא פרסום בכלי של גוגל אבל הוא עוזר תמיד להבין את מצב מילות החיפוש שלכם אל מול המתחרים.

הכניסו את את שם המוצר או השירות שלכם, קישור לדף הנחיתה של המתחרה וקטגוריית המוצר. תוכלו לכוון את תוצאות החיפוש בלינק הזה.

בעזרת הכלי הזה אפשר:

  • לחפש מילים חדשים ורעיונות לקבוצות מודעות

  • להבין כמה חיפושים יש לרשימת מילות מפתח או לקבץ אותם אל תוך קבוצות מילים

  • לקבל הערכת טראפיק לרשימת מילות מפתח

  • לייצר כמה רשימות של מילות מפתח על מנת לייצר עוד רעיונות למילים

כדאי שתשימו לב היטב למילים חדשות וקובוצות מילים חדשות, כיון שזה עוזר מאוד עם קידום האתר. קבוצת מילות מתפתח תכלול סט של מילים ומילים קשורות שיכול להיות שלא יופיעו בחיפוש רגיל (מילים בעברית שכותובות באנגלית, הגייה מסויימת, וכו).

כאשר תבנו את אסטרטגיית קידום האתר שלכם לצד קידום ממומן בגוגל, כדאי שתבדקו כבר בשלב המחקר באמצעות הכלי הזה איזה מילים עדיף לטרגט באופן אורגני ואיזה מילים עדיף לממן. אפשר להשתמש שגם בהצעות מילים שהכלי הזה מספק על מנת להגדיל את הזנב הארוך של מילות החיפוש.

כלי 2 - KWFinder

KWFinder הוא כלי מעולה לחיפוש מילות מפתח מסוג זנב ארוך. הכלי הזה מראה את הטרנד, כמות החיפושים, עלות לקליק ודירוג המילה בתוצאות החיפוש. אם תקליקו על מילה ספציפית, יפתח מסך שיראה לכם עוד פרטים מתוצאות החיפוש של גוגל.

תוכלו לראות איזה דומיינים מטרגטים את מילות המפתח שבחרתם, את הבקלינקס, קישורים ושיתופים מהמדיה החברתית ואת הטראפיק לאתר. קישורים למילה מדומיינים נוספים יכולים להיות רלוונטים במיוחד שבוחרים באסטרטגיית תוכן ספציפית מבוססת מתחרים. הכלי הזה יעזור לכם לחפור לעומק מילות החיפוש ולמקד אותו על ידי מדינה ועיר.

כלי 3 - Keyword Explorer של מוז

Keyword Explorer הוא כלי חדש שהוציאו מוז שמוסיף עוד מימדים מעניינים לחיפוש ומחקר מילות מפתח. הכלי מציע לנו לחפש מילים מסויימות, דומיין, דף, יעד אינטרנטי, וגם סאב דומיין, למקרה ואתם רוצים לגלות מילות חיפוש בבלוג מסויים שקשה להתחקות אחריו.

הכלי הזה מציע תכנון מילות מפתח, הצעות למילים של גוגל וחיפושים קרובים למילה שבחרתם. אם יש לכם כבר רשימת מילות מפתח שעשיתם עם כלי אחר, תוכלו להעלות אותה למגלה המילים שיעזור לכם לקבל עוד רעיונות וסדרי עדיפויות למילים שהעלתם.

כלי 4 - Keyword Tool

הקישור הזה http://keywordtool.io יכניס אתכם ישירות לכלי מחקר רציני ביותר. הכלי משתמש בכלי אחר של גוגל להשלמת מילות מפתח ככה שזה עוזר לכם ליצור אסטרטגיית זנב ארוך במיוחד. כל מי שמשתמש בכלי מילות החיפוש של גוגל עצמו צריך להשתמש גם בכלי הזה. כלי מילות החיפוש של גוגל משמש בעיקר אנשי PPC מה שיוצר בעיה קטנה במימוש אסטרטגיית זנב ארוך. בכלי הזה לעומת זאת נותן לנו את האפשרות הזאת, הוא חינמי ומציע מעל 750 הצעות למילות מפתח זנב ארוך. בנוסף יתן לנו הכלי את היכולת ליצא את החיפושים לקובץ CSV, לראות את שיעורי הCPC ואת מת התחרות.

הכלי הזה מציע לנו לבחור בין מנועי החיפוש שנרצה, ובתוך מנוע החיפוש את השפה בה נרצה לחפש. שימו לב שאפשר לחפש גם ישירות בתוך יוטיוב, איביי ואמזון.

כלי 5 - SEMrush

האתר הזה מציע כל מה שאפשר בתחום חיפוש מילות מפתח, קידום וPPC. יש כאן מצגת נהדרת של חיפושים על פי עשרות פרמטרים מסוגים שונים.

SEMrush מציע מגוון אפשרויות שתוכלו לראות כאן!

לאחר שתבחרו את המדינה בה תרצו לחפש תוכלו לקבל טבלאות וגרפים מעניינים שיעזרו לכם לכל עוד מידע אודות האתר או מילת החיפוש שבחרתם. שימו לב שתוכלו להבין את הטרנד של המילה, כמות החיפושים, מחיר ממוצע להקלקה, קישור ישיר למודעות המפרסמות את המילה, וטבלה המפרטת מי שולט במילה ביד רמה על ידי סיכום תוצאות החיפוש בגוגל (10 תוצאות).

בנוסף מאפשר לנו הכלי העוצמתי הזה לחקור את המתחרים שלנו לעומק, כולל דפי הנחיתה שלהם ברשת. יש כלי שעוזר במחקר ונקרא

Competitive Research Toolkit ועוד כלי מצויין שעוזר להבין את התחרות האורגנית סביב המילים - Organic Competitors Report שעוזר להבין את החוזקות והחולשות בתחרות השירה בSEO של האתר.

הכלים שתיארנו עוזרים למקדמי אתרים מקצועיים, אנשי PPC ואנשי שיווק בביצוע חקר מילות מפתח וחקר מתחרים על מנת לשר את הביצועים שלהם באופן מתמיד.

86 views0 comments
bottom of page