• מערכת האתר

שינויים בפייסבוק: חסימת קידום ממומן לשייר פוסט | קידום פוסט קיים באינסטגרם דרך האדס מנג'ר


התקופה האחרונה מאופיינת בשינויים רבים שעוברת מערכת הפרסום של פייסבוק :

חסימת קידום ממומן לפוסט מסוג SHARE

עד אמצע חודש יוני יכולתם להפעיל קידום על פוסט ששיתפתם מעמוד אחר. לאחר חשיבה פנימית החליטו בפייסבוק כי פעולה זאת בעצם מקנה לעמודים אשר משתפים את הפוסט ל"הרוויח" מעורבות על חשבון תוכן שיוצר על ידי עמוד אחר ולכן החליטו לא לאפשר יותר לקדם פוסטים שהם בעצם שיתוף של פוסט מעמוד אחר.

כחלק מהביקורות שהועלו כנגד המהלך היו למשל כאלו אשר טענו כי הם בעצם משתפים פוסט אשר נוגע אליהם, למשל אם עמוד אחר (יותר גדול וממותג מהם) העלה פוסט אשר מדבר עליהם, והם רצו לשתף זאת ולקדם באופן ממומן.

חברות אחרות התלוננו כי המהלך אשר לא היה ידוע עליו מראש הפתיע אותם ופגע להם בתוכנית השיווק שבנו למותג.

ההודעה הרשמית של פייסבוק בדבר חסימת הקידום לפוסט מסוג SHARE

פייסבוק ממשיכה לשפר את יכולות הפרסום באינסטגרם ע"י מתן האפשרות לקדם פוסט קיים באינסטגרם דרך מערכת ה ADS MANAGER

עד חודש יוני - אם היינו רוצים לקדם פוסט שהעלנו בפייסבוק היה עלינו להפוך את החשבון שלנו באינסטגרם לחשבון אישי ולקדם אותך דרך כפתור ה PROMOTE שמתחת לפוסט. היינו מוגבלים מבחינת סוגי הקהלים ולא יכולנו להריץ יותר מקמפיין אחד לקידום הפוסט.

השדרוג בעצם מאפשר לנו בעת יצירת קמפיין דרך האדס מנג'ר לבחור פוסט קיים (בדיוק כמו שהיינו עושים עד היום לפוסטים בפייסבוק) גם עבור פוסטים שהעלנו בחשבון האינסטגרם שלנו ובכך לדייק את סוגי הקמפיינים שאנו מעלים, לבחור קהלים המבוססים על סמך קהלים מותאמים אישית מתוך קבצי הלקוחות והמבקרים באתר וגם להריץ יותר מקמפיין אחד על אותו הפוסט (בין היתר למספר סוגי קהלים שאנו מעוניינים לבדוק את האפקטיביות שלהם מצד אחד, ולמצות אותם בצורה יותר טובה וחכמה מצד שני)

יש לשים לב כי על מנת שנהיה מסוגלים לבחור פוסט שהעלינו באינסטגרם דרך האדס מנג'ר עלינו ראשית לחבר את חשבון האינסטגרם לדף הפייסבוק שלנו או לחלופין לאדס מנג'ר (דרך הביזנס מנג'ר)

שלבי הקמת הקמפיין:

- נכנסים לאדס מנג'ר

- מקימים קמפיין חדש

- בוחרים את מטרת הקמפיין הרצוייה

- בסדרת המודעת- מגדירים את קהל היעד, זמן ריצה ותקציב. ומקפידים בבחירת המיקומים (placements) לבחור Instagram feed.

- באזור המודעה - בוחרים "קדם פוסט קיים" - "Use Existing post" , בוחרים את חשבון האינסטגרם בו העלינו את הפוסט , וברשימת הפוסטים (הנפתחת מתוך החץ) נראה את כל הפוסטים שהעלנו באינסטגרם ולידם את הלוגו של אינסטגרם (על מנת להבדיל אותם מאלו שעלו בדף הפייסבוק, לידם הסמל F של פייסבוק).

פייסבוק ממשיכה ומכניסה עדכונים נוספים במגוון של נושאים אותם נמשיך להביא לכם כאן בבלוג שלנו , כך שאנו ממליצים לכם לעקוב אחרינו בפייסבוק ולהירשם לניוזלטר של המדרשה לשיווק דיגיטלי .

#SHAREPOST #בחירתפוסטקיים #אינסטגרם #פייסבוק #אדסמנגר #ADSMANAGER #קמפיינים

צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING