• ד״ר אורן דיין

למה הלקוחות של המותגים הגדולים מאוהבים בצ'טבוטים שלהם


המדריך הזה מורכב משני חלקים. בחלק הראשון נבין איך משתמשים המותגים הגדולים בצ'טבוטים (בעיקר בפייסבוק מס'נגר). בחלק השני תוכלו לצפות במדריך לבניית צ'טבוט.

הרובוטים שאתם נתקלים בהם באתרים השונים בדמות צ'ט כזה או אחר מסוגלים לעשות המון דברים. הם יכולים להזמין אוכל עבורכם, הם יכולים לעזור לכם להזמין טיסה, להזמין מלון ביעד מסויים, לקבל החלטה בנושא לימודים ועד הרבה דברים אחרים שהם יודעים לעשות.

אמנם אנחנו בראשית הדרך, אבל הצ'טבוטים יודעים כבר היום לעשות הרבה מאוד, ואחוז המשתמשים באוכלוסיה גדל מאוד. רק בפייסבוק פועלים היום יותר מ30,000 צ'טבוטים המשרתים מיליוני אנשים ביותר מ200 מדינות.

בואו נבין מה זה בדיוק צ'טבוט

עכשיו כדאי שנבדוק איך משתמשים המותגים בגדולים בצ'טבוטים על מנת לחזק את המותג שלהם?

סטארבקס

הבוטים של סטארבקס מזמינים אותנו בקלות רבה מאוד להזמין משקה או מזון על ידי ציווי קולי או על ידי הקלדת טקסט. הבוט יחזור אחרי ההזמנה שלכם ויאמר לכם את העלות הכוללת. הבוטים האלה זמינים גם בתוך האפליקציה לשימוש מיידי.

SPOTIFY

אפליקצית המוזיקה המצליחה מציעה למשתמשים בפייסבוק חיפוש מתקדם ופשוט, להאזין, ולחלוק שירים שאהבתם. מהרגע שתתחברו, תקבלו רשימות מומלצות על פי הטעם שלכם, המלצות נוספות על פי מצב הרוח שלכם, תחום המוזיקה האהוב וכו.

LYFT

אפליקצית התחבורה שמתחרה באובר מציעה למשתמשי פייסבוק מסנגר ואמזון את האפשרות להזמין נסיעה. תוכלו כמובן למצוא את המיקום שלכם בקלות ואז לראות את מיקום הנהג, תוכלו לראות את תצלום הרשיון שלו ואת סוג הרכב. שימו לב שהבוט מציע תשובות יעודיות לכל לדורש בשונה מהאפליציה שמציעה מודולים מובנים בלבד.

SEPHORA

מותג המייקאפ המוביל והאהוב נותן לכם את כל ההסברים הנדרשים דרך אפליקצית המסרים KIK. העוזרת האישית תעזור לכן בנות לבדוק את חוות הדעת על המוצרים השונים, דירוג החנות הקרובה אליכן. הבוט יוכל לעזור לכם לבחור בין המוצרים השונים ולהתאים לכם את מוצר המתאים לכן ביותר באופן אישי.

מאסטרקארד

גם המותג הזה עושה שימוש יפה מאוד במסנג'ר של פייסבוק ועוזר ללקוחות לבדוק את מצב החשבון בכל רגע. אפשר גם לשאול כמה כסף הוצאתי על מסעדות במאי או כמה הוצאתי על דלק החודש. אפשר גם לקנות מהפרטנרי כמו (SUBWAY, (CHEESECAKE FACTORY של מסטרדארד באמצעות הבוט המתוחכם ישירות.

דומינוס פיצה

הדבר הכי חשוב שדומינוס פיצה מפשרים ללקוחות שלהם זה להזמין את הפיצה שהם הכי אוהבים דרך פייסבוק או טוויטר. הבוט יעזור לכם לזכור את ההזמנה האחרונה שלכם, יאפשר לכם לשאול שאלות ולראות מבצעים עדכניים. כמו כן תוכלו להוסיף פריטים להזמנה ולהתעדכן בזמני המשלוח.

עכשיו אחרי שהבנתם שכל המותגים הגדולים משתמשים בצ'טבוטים, צירפנו מדריך ב-3 חלקים שיעזור לכם להכין בוט לבד.

חלק 1

חלק 2

חלק 3

#צטבוטים #צטבוט #פייסבוקמסנגר

צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING