• מערכת האתר

סופית: פייסבוק לא יפצלו את הניוז פיד


בחודש אוקטובר פייסבוק הודיעו כי במסגרת השאיפה שלהם לחזור למקורות שלהם כרשת חברתית בבסיסה הם יפצלו את הפיד לשניים, כאשר יהיה ניוז פיד מרכזי ואקספלור פיד

החל מאוקטובר 2017 פייסבוק החלו בבדיקה אצל כמות של משתמשית ב-6 ארצות שונות שלבסוף לא אהבו את שני הפידים הנפרדים.

יש לציין שבמצב בו היינו נשארים עם 2 פידים נפרדים החשיפה האורגנית של הפוסטים בעמודים העסקיים הייתה יורדת באופן ניכר מהסיבה הפשוטה שאנשים פשוט לא היו נכנסים לתוך האקספלור פיד.

השינויים באלגוריתם של פייסבוק שנבעו כתוצאה מההבנה כי המשתמשים לא אהבו את פיצול הפיד וגם מהצורך לתת יותר דגש על פוסטים אשר יעוררו תגובתיות מצד המשתמשים מעודדת את המפרסמים שכן עדיין יוכלו להמשיך ולהנות מצמיחה אורגנית וגם להצליח בקמפיינים במידה ויקשיבו לשינויים אותם פייסבוק מכניסה בתקופה האחרונה ותמשיך להכניס. (בימים הקרובים נעלה כאן בבלוג פוסט נפרד על כל השינויים באלגוריתם, רוצים להיות הראשונים לקבל? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו! - ממש כאן )

זה הזמן להתחיל גם במהלך לעידוד אנשים לסימון SEE FIRST על קבלת עדכונים מדף הפייסבוק שלכם (מהלך שיגדיל את החשיפה האורגנית על ידי כך שהאלגוריתם של פייסבוק פשוט יציג להם את הפוסטים מהעמוד העסקי שלכם בראש הפיד שלהם).

לאחר הסימון של SEE FIRST המשתמשים יראו את הפוסטים שלכם ראשונים אצלהם בניוז פיד לצד כוכבית כחולה.

מוזמנים להמשיך לעקוב!

צוות DIFF

והמדרשה לשיווק דיגיטלי

#פייסבוק #מחקר

צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING