מנהלי קמפיינים בכירים בתעשיה (כמונו) מדווחים לאחרונה על שינויים שנערכו במנהל המודעות של פייסבוק. רק לחשבונות נבחרים במיוחד הוצג הפיילוט והוא כולל פיצ'רים חדשים במערך ניהול המודעות.
אז מה נשתנה?
התפריט החדש כולל DROP DOWNS במקום טאבים, מה ישאפשר שימוש יותר יעיל ונוח בממשק. ניתן יהיה לעשות עריכות מתוך המודעות ללא כניסה ללבלים שונים ברמת המודעה, מה שסירבל את התהליך עם הקלקות עכבר מיותרות לעיתים.
למה זה חשוב?
ניהול המשתמש בפייסבוק נבנה תלאי על תלאי. המערכת האחרונה אומנם הציגה שיפור משמעותי מאוד ביחד לגרסאות הקודמות אך עדיין יש הבדל ניכר בין מערכות הניהול של גוגל, בינג וינדקס לבין זו של פייסבוק. שינוי שכזה יעזור למנהלי הקמפיינים לנהל קמפיינים ביעילות גבוהה יותר ופחות זמן. נוסף על כך יהיו עוד שינויים חזותיים שיעזרו לקבל נתונים נוספים מתוך מהמסך המנוהל מבלי לצאת ממנו.
תגובת פייסבוק הינה: "אנחנו תמיד מנסים לשפר את חווית המשתמש שלנו".
עד כה לא ידוע מתי יתחיל הממשק החדש לפעול.
Image has been adjusted from Screen shot taken by Duane Brown, Take Some Risk, Inc.
Comments