כל מה שרציתם לדעת על דפי נחיתה

הבלוג הפעם מתאים לכל מי שבנה מותג חדש או מוכר מוצרים או שירותים בדיגיטל, בין אם השירות חדש או קיים.

 

ברוב המקרים המכירה מגיעה אחרי שהמוצר או השירות שאתם מתכוונים למכור עבר את שלב החדירה והשוק שמתכוון לקנות ולשלם מכיר ויודע את ערכי המותג, ומצד שני יש קהל פוטנציאלי שצריך לחדד אצלו עוד חלק מהמסרים על מנת להכין אותו לרכישה.

 

 

מבחינת שיווק, ציוץ בטוויטר, או פוסט בפייסבוק ובאינסטגרם לא תמיד מספקים. נכון שאולי תקבלו הרבה לייקים אבל אנחנו מצפים לסוג אחר של תשומת לב, כזאת שתקרב את הצרכנים לקניה. לפעמים שמדובר במוצר חדש לחלוטין או מוצר חדש כחלק מקו מוצרים קיים, נרצה להבליט את המוצר או השירות האלה, ולכן לא תמיד יספיק לנו להטמיע אותם באתר, אלא נרצה לתת להם זירה ייחודית וזאת תגיע באמצעות בניית דף נחיתה יעודי.

 

 

דף נחיתה טוב הוא דף שממקד את הלקוח במוצר ועונה על השאלה – למה כדאי לי לקנות אותו? וכל זה בזמן קצר מאוד של כמה שניות. אחת השאלות המתבקשות היא איך לבנות דף נחיתה מושלם. אבל מה זה מושלם..? אז דבר ראשון נעבור על מה צריך דף הנחיתה להכיל מבחינה טכנית ורגשית ואז נתקדם. מטרת העל של הדף היא כמובן למקד את תשומת הלב של המבקרים על המוצר או השירות אותו אתם מקדמים. הדבר הנוסף החשוב מאוד הוא – הנעה  שמטרתה בעצם להדגיש לאנשים מה חשוב שיעשו, להרשם לקבלת מידע, לקבוע פגישה, לתת פרטים, להשתתף באיוונט או לבצע רכישה ישירה. שימו לב שדפי הנחיתה אמורים לתמוך באופן מלא במסעות הפרסום השיווקיים והקמפיינים שאתם מריצים, לדבר באותה שפה גרפית ולתמוך בחבילת המסרים הכוללת שתעזור לאנשים לצע את הפעולה לה אתם מצפים מבאי הדף. בנוסף נרצה לשמור את הקהלים שהגיעו לדף הנחיתה על מנת שנוכל להשתמש בהם אחר כך במסעות הפרסום המתקדמים יותר שלנו. 

 

 

אז איך בונים דף נחיתה בכלל ואיך בונים דף נחיתה טוב?

דרך ראשונה היא להוריד קוד, פשוט מאוד, אפשר לבקש ממתכנת לייצר לכם מערכת נגישה על גבי CMS שאיתה תוכלו לעבוד. אבל בדרף קל החוק אומר – פשוט יותר = טוב יותר. כדאי לעשות דפים פשוטים על מנת להביא לתוצאות טובות. שימו לב שהרבה פעמים תדרשו לייצר כמות גדולה של דפי נחיתה ועניין המתכנת הופך להיות יקר מאוד ולא משתלם ואפילו לא נדרש, כי אפשר לייצר תוצאות יותר טובות בפחות מאמץ, כסף וזמן.

 

 

מה יהיו הדרישות שלנו מדפי הנחיתה שאיתם נעלה?

  1. התאמה אישית של הדף בכל שלב ללא קידוד

  2. יכולת לייצר דף נחיתה בפחות משעת עבודה

  3. תבנית קלה לשינוי עם עיצוב מודרני

  4. דף קל לטעינה מהירה

  5. אפשרות להוסיף תמונות, וידאו וטקסט בקלות רבה

  6. כפתור רכישה/הרשמה או רישום לקבלת מידע או לקבוע פגישה

  7. אנליטיקס לדף

 

לשמחתינו, יש המון כלים שיכולים לעזור לכם לבנות דף כזה בקלות, ועל כן בדקנו עבורכם למעלה מ -30 כלים לבניית דפים ונמליץ לכם על הכלים הטובים ביותר על פי הפרמטרים שהצגנו לכם כעת.

 

 

גוגל מאפשר לנו לבנות מערכת בפשטות יחסית ובעיצוב נוח, אפשר לממשק עם מערכת הטפסים של גוגל מה שהופך את ניהול הדאטה לקל יחסית.

 

בעזרת המערכת הזו תוכלו לייצר דף נחיתה בפחות מ15 דקות. הדף בסיסי אבל מאוד פונקציונאלי.

 

כאן תוכלו לבנות דף נחיתה בצורה מהירה, תוכלול שנות את הדף ולעצב אותו כרצונכם. המערכת נוחה לשימוש והתוצאות בה טובות.

 

המערכת של מייל צ'ימפ היא מערכת טובה ומוכרת להרבה מאיתנו בשוק, באמצעותה תוכלו להחתים אנשים על ניוזלטרים וקמפיינים הקשורים לשיווק במייל.

 

יחודית המערכת הזו היא ביצור דפי נחיתה שניתנים לשיתוף, כפי שהזכרנו מקודם, דפי הנחיתה אמורים ללכת יד ביד עם הקמפיינים אותם אתם מריצים ולכן אפשרות שיתוף הדף נוחה במיוחד לקמפיין ויראלי.

 

מערכת נוחה במיוחד לעיצוב, שינוי וקוסטמיזציה של הדפים שלכם.

 

מערכת לבניית אתרים שמציעה מגוון רחב של טמפלטים יעודים לדפי נחיתה מקטגוריות שונות, אפשר להוסיף עוד דפים לדף הנחיתה לעשות בו ככל העולה על דעתכם. בנוסף תוכלו לממשק הרבה פלאגאינים שהמערכת מציעה בחינם.

 

מערכת טובה במיוחד למכירות על גבי דפי נחיתה ולאיסוף לידים.

 

מערכת שמאפשרת התממשקות לעוד מערכות חיצוניות שמגבירות את יחסי ההמרה שעל פי המפתחים יכולות להגיע לעד 400% יותר המרות.

 

  • Wishpond

מערכת מצויינת לבניית דפי נחיתה מעניינים במיוחד, כמו תחרויות, קידום מכירות, הגרלות וכו'.

 

 

מהקישור הזה תוכלו להוסיף גוגל אנליטיקס לדף הנחיתה שלכם.

 

בהצלחה !

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

מחקרים | מאמרים | עידכונים קריטים | קייס סטאדי
בלוג שכדאי לקרוא

September 14, 2019

Please reload

ארכיב
Please reload

חפשו לפי תגיות