ברוכים הבאים ל IGTV

 

נעים להכיר - IGTV ערוץ הטלויזיה החדשני של אינסטגרם!

 

 

חמש שנים לאחר השקת תכני הוידאו בתוך אינסטגרם, הגיע התור של תכני הטלויזיה של אינסטגרם – IGTV. אינסטגרם החליטו להפריד את תכני הוידאו הורטיקלים לתוך מערכת נפרדת, עם פיד משלה ותחומי עניין לבחירה, על מנת להתאים יותר טוב את תכני הצפיה למשתמשים.

 

 

אינסטגרם מאפשרים חלוקה לקטגוריות, אשר מובנות מראש לפרסום הוידאו והעלאת סרטונים ארוכים יותר, כאשר כולם מקובצים מראש לאותו פרופיל טלויזיוני. המטרה היא להתאים תכני צפיה טלויזיונים מתוך אינסטגרם ולהתחרות ישירות בתכני הוידאו של גוגל (דרך יוטיוב כמובן) ומתוך ראיה שעד שנת 2021 יוותרו הצרכנים על 78% מסך תכני הטלויזיה הקיימים כיום.

 

 

מה מייחד את IGTV?

 

 

1. שימוש במובייל – ישירות מהנייד תוך שיפור חווית הצפיה בנייד אל מול הטלויזיה המיושנת.

 

2. פשטות, רק פותחים את האפליקציה והוידאו מתחיל נגן, לא חובה לחפש תכנים אלא אפשר לראות תכנים מתוך ההיצע הקיים שמתעדכן אחת לכמה שניות

 

3. התאמה אישית- על פי הפרופילים אחריהם אתם עוקבים באינסטגרם תוכלו לקבל הצעות להתאמת תוכן אישית, בנוף תוכלו גם אתם להעלות תכנים מותאמים אישית לכל דורש

 

 

 

ואולי הכי חשוב - איך זה מקדם עסקים?

 

1. חדשנות – הרשת חדשה ואין בה הרבה סרטונים עדיין, ולכן קל מאוד להתבלט שם. בנוסף, בגלל שהכלי חדש, הוא מושך הרבה תשומת לב מה שמגביר את החשיפה לכל מותג שיוצג שם.

 

 

2. שיפור חיי הקהילה – IGTV יכול להביא לחשיפה של יותר מ800 מליון איש, מה שמאפשר להרחיב את הקהילה הקיימת המנוהלת, שיכולה להנות מתוכן מקורי, מעניין וחדשני לאלה שמחפשים תחומי עניין חדשים.

 

 

3. שיפור הסיפור השיווקי – IGTV מאפשר למותג לשפר את יכולת החשיפה שלו ולהטמיע את הסיפור השיוקי שלו עמוק יותר בקרב קהל היעד. אורכו המשתנה הסרטון, הפורמט הגמיש ויכולות התאמת התוכן על פי מילות חיפוש יכולות לשפר מאוד את ניראות המותג והטמעת הסיפור השיווקי.

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

מחקרים | מאמרים | עידכונים קריטים | קייס סטאדי
בלוג שכדאי לקרוא

September 14, 2019

Please reload

ארכיב
Please reload

חפשו לפי תגיות