• ד"ר אורן דיין

איך לנהל מדיה חברתית ב-2020

Updated: Mar 9



אם אתם מחפש דרכים ליצור מעורבות רבה יותר עם הקהל שלכם ברשתות החברתיות אתם צריכים לפרסם את הפוסטים שלכם בשעות הנכונות לכל רשת.


בעוד שהזמנים הנכונים המדויקים לפרסום ישתנו על בסיס המותג עצמו, הצוות של- CoSchedule הרכיב אינפוגרפיק המבוסס על מגוון מחקרים ודיווחים. הם מתארים לנו בפירוט מתי מותגים במגוון סקטורים נוטים לראות את המעורבות הגדולה ביותר. ברשתות החברתיות השונות. שוב נדגיש כי ישנם משתנים ייחודיים עבור כל עסק וכל פוסט, אולם סקירה כללית זו יכולה לשמש נקודת פתיחה טובה לתכנון אסטרטגיית הפרסום החברתית שלכם וכמובן, ולמקסום המעורבות.





צור קשר
Whatsapp_logo_svg.png
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF
  • המדרשה לשיווק דיגיטלי DIFF

© 2018 DIFF DIGITAL MARKETING